Wednesday, September 7, 2011

si hitam telah bocor :(

aishh dr hari nk balik sini da perasan tayar si hitam mcm laen mcm.tanya mak,mak ckp okeh jek.x tgk pon sbnrnye.aku lak gagahkan drive.lau x kan da el senin tu.ishh rugi rugi ;) nasibek xde pape berlaku sepnjg perjalanan.lau tetb tayar tu meletop ms aku bw 130km/j.sape salah??pe cer???hah jwb sendri :D

then pg ni ms nk buang smph..tgk2 tayar si hitam da kronik.sure bocor ni.ishh mengelabah x hingat la.aku mane reti bab2 kete ni.p petronas presint 9 try pam tayar.broher sblh da tegor tayar lembik dik..aishh yo laaaa.try pam x bole.ishh lg serabot.nsebek emergecy call en.roslim...membantu sungguh :) kat mesin pam tayar tu ade button merah-utk tayar kempis..isi dan berjaya..

en.asraf membantu juga :) sila p petronas presint 16.ade auto service.bg dowg tgk2 kan.nant dowg setelkn.and kedai tu bukak 9.30 pg.so lm jugak la aku tunggu.xpe la si hitam punye psl termasuk keselamatan aku.

taraaaa...kedai bukak.pastu aku tgk brother tu tgh alih2 kan tiang parking.aku tanya le..suh minx tlg tgk kan.sekali bila da masok bengkel tu..gile laaa aku nmpk paku yg besar cucuk kat tayar.buatla ape patot.okeh2 ini brother2 yg tlg betolkn tayar.ramai kot :p

^first brother yg aku nmpk-sgt membantu..see usah pyh kuarkan aku^

^brother ke2 lak.maybe brother pertama frust susa sgt :p^

^x dpt find out apekah sdg berlaku.tp yg pasti lepas tu siap.RM6???^

pastu sume semangat nk membantu kot.hahahha..nasebek aku ni x amik gmbr mereka2 yg membantu.ade lg sorg yg sebok lambai2 time aku nk balik..ishhh..tp terima kasihh kepada sume yg membantu :)

bila kena mcm ni :
  1. jgn gelabah melampau.tenang!yoga plzzz...
  2. call sape yg bole tlgbg idea-ini gunanya crdt :( dan time ni jugak kita tau sape kwn kita selama ni
  3. cadangan diterima..
  4. tempat dituju
  5. paling penting duit mesti cukup-itu gunanya duit time kecemasan yg kita kunun2 simpan tu :p
  6. jgn lupe ckp time kasih kepada yg membantu :) sayang kamu semua

***done***


~saranghae~

No comments:

Post a Comment