Monday, February 13, 2012

leo :p

saje jek nk share persekitaran yg hari2 ntahpape ni...

baru2 ni aku beli majalah Eh!.entri bulan feb punye.belom penah dlm list item beli barang ade wujud Eh!..tp ntah kenapa terbeli..cover depan awal n scha..

actually nk cte psl horoskop dlm majalah tu..okeh majalah2 yg aku beli ni suka sgt aku bw p opis.kunun2 bg kengkawan laen baca jugak..so de satu hari ni,si lelaki telah baca part horoskop tu.mcm pelik kan lelaki baca column tu..

so si lelaki tanya aku horoskop aku ape..jujur lak ckp LEO.so dia baca la sampai abes.x byk mane pon.yg dia kuatkan suara dia part..LEO adalah PEMARAH..cesss..ala horoskop jek pun kan..

tp mcmane la LEO yang pemarah ni x marah lau saje sakitkan hati aku..pedehal!!ishh org x mention PEMARAH pon jadik MARAH kot :p adoyainyepon laaa..alahai..

pe la si lelaki ni...

~saranghae~

No comments:

Post a Comment