Saturday, May 5, 2012

doing in lovely~healthy

aku da buat coming back kat trek joging tu :) akhirnya aku berjaya gagahkan diri utk jogging semula.mengambil  ms yg agak lama gak la nk buat come back.tp xpe akhirnye semangat aku meluap2.ini baru dinamakan sihat...

dan hari ni aku telah joging dlm ujan.oh sgt heaven.sbb x ramai lgsg.mane de org nk joging ujan2 kan.memula da sedih sbb ujan.tp turun gak tgk ada org x..taraaa ada jek org jalan selamba kat trek tu..oh peluang..aku join sekali...dan that it sgt superb..seryes cer try..tp jgn la ujan lebat..ujan renyai digalakkan..stil keluar peluh okeh :)

dan aku da niat jugak lau aku keluar rumah jek mesti turun tangga!jgn nk mengada2 nak turun dgn lif..tp bila balik keje mmg x la nk naik tangga.oh sgt sesak nafas :p sejak2 part bhgn bwh mengembang tanpa segan silu ni..kna pre-caution..oh sgt stress nk kena alter kain :'(

n3 tambahan mencelah..gara2 xnk tambah entri.
*aku da cuba maafkan tp rupenye bekas hitam tu stil ada.kiranya aku x maafkan la.sbb aku ada perasaan sayang lg..oh berapa lama nk cure sakit ni!cepatlah dr dtg selamat dan ubatkan aku ni :l

~saranghae~

No comments:

Post a Comment