Saturday, November 3, 2012

tilam buruk

mcm harem tilam buruk aku pun nk ade org curik.ape la desperate sgt org kat flat ni.aku jemur tilam la bkn sedekah tilam.bagai nk rak lajunye aku bwk kete, lari x cukup tanah.tup tup pintu lif terbukak tilam aku xde.oh mebi bdk umah da angkat eh tp bkn xde org ke kan.tgk kot2 la ade miracle.xde pon.setiap bilik aku bukak xde gak.aku kuar balik tgk area lif kot2 mane tau org flat ni rajen sgt tlg angkat kat situ..xde jugak.SAH kena curik tilam buruk aku ni..alahai tilam buruk aku pun nk curik.da la aku telebih rajen pg ni.siap basuh cadar.siap ketuk bagai tilam tu..mmg mcm harem sape curik tilam aku tuuuuu.mane aku nk tido mlm ni!!!

pengajaran: jgnle jemur tilam bila xde org kat umah.eh ke jgn jemur je tilam.nanti org curik!!

~saranghae~

No comments:

Post a Comment