Monday, July 22, 2013

realitinye

perjuangan belum selesai tp aku da exausted yg amat sekali. kemuncaknye bile motivasi dgn bdk spm tu aku da rs impaknye terlalu besar pd mereka. sgt cemerlang dan puas hati. aku harap program motivasi pd pelajar spm bole diteruskan bkn aras dasar nk memenangi hati rakyat. kita perlu perbetulkan matlamat program jugak.

disbbkan bdk2 pun da bis cover sume kg n penat,  so minx permission tamatkn dan bersetuju. silalah jgn ade program mcm ni bulan puasa. mmg flat x ingt. walaupun memantau tp rs mcm nk tercabut tenaga2 sume ni.. erm so kesudahannya aku tinggal sorg2 je kat umk bachok nih..

apepunxbolebuat. mmg mati kutu. da la mcm kabin pekerja da aku tgk. alahai mcmane la bg service kat student yek. tp disbbkan nk jagga bdk2 n penat punye psl mmg gigih la aku duk sini. mcm bandar mati

mood : tgh tgu abg driver pick up. nk anta brg kat syukur. mau kna bebel ni. tp disbbkn beliau da buat appoinment aku relakan la even pun aku da rs mcm nk nangis da ni weh

~saranghae~

No comments:

Post a Comment