Monday, August 12, 2013

30th years old

masa 1 syawal 1434 genap umur aku 30 than.mak aii da 30 da oii.

aku berdoa agar :
1. dapat jumpe encik hate u so <3 :="" dan="" encik="" ni="" p="" pong="" tahun="" wish="" x="">2. dipermudahkan jodoh dan jumpe encik husband yg dapat bimbing aku dunia dan akhirat, ke jalan Allah
3. dipermudahkan rezeki keje tetap
4. permudahkan dan bahagia dunia dan akhirat
5. semoga emak juga bahagia dunia dan akhirat di samping amalan beliau diterima oleh Allah. insha Allah
6. diberi peluang utk mengerjakan umrah :)

bermulalah episod :
mereka sebok tunggu bile pulak turn aku pas dak yong tunang ujung weekend ni..hah hambik..semoga kamu kekal hingga akhir hayat yek :)

p/s selamat hari raya maaf zahir batin. even pun baju aku tahun ni sume konsep baju kerja..lantak!malas da nk pk..konsep terbaru utk umur 30thn..aishh..kasut pun xde just pakai selipar jek..gle sempoi n selambe jek aku nih!


~saranghae~

No comments:

Post a Comment