Wednesday, October 30, 2013

nitemare

lama x update kan. 12 oktober dgn sedih dan gerunnye aku eksiden dgn lori. sume gara2 x cukup tido punye pasal. gara2 masa depan anak bangsa. ptuihhh..

aku terlelap kat tol nilai ms nk amik tiket. sedar2 je aku da langgar lori. bile ms ntah langgar mmg x sedar.alahai x memasal nk reraya haji ni laaa..tgk2 radiator bocor, lampu depan & spotlite pecah termasuk bonet dpb.

Alhamdulillah Allah masih panjangkn umur n hayat aku..syukur..lau x xde da aku kat bumi ni..

so masa first day msk keje, aku jln kaki selama sejam nk ke opis sbb xtau ade ke x bus nye🚌 lepas da tau aku jadi penumpang bas selama 13 hari..tp mmg menuntut kesabaran bab tunggu bas ni weh..

skang ni aku da xtau ape perasaan bw kete. tgk lori xyh la cte takot2 lg tp gigihkn jugak. x termasuk tgk highway sume..alahai

sejak2 eksiden juga aku da mula sedar ada sebab Allah buat sume ni. antara aku sedar atau x..aku sedang cuba untuk perbaiki diri. Insha Allah

~saranghae~

No comments:

Post a Comment