Wednesday, January 1, 2014

new year 2014

365 hari utk 2013 da berlalu.so tahun dah bertukar tahun dan sekarang tahun sudah masuk 2014.

alhamdulillah masih bernafas dan dipanjangkan umur.untuk tahun 2014 ni azam stil sama dgn tahun2 lepas jugak..xdek ubah punya la. tahun ni aku naik 30+1..ohohohoho..so tahun ni azam aku :

1. nak jadi lebih baik dr sebelum2 ni
2. perbaiki diri ke arah akhirat demi Allah dan Islam
3. keje keje keje
4. berkahwin dgn lelaki yg dpt bimbing aku ke jalan Allah
5. kumpul duit untuk prepare mak p haji
6. tambah berat badan jadik 50kg dan maintain..erk..byknye 5kg kot
7. bersih dr penyakit. insha Allah..fungal infection aku tgh cuba baik pulihkan..oh sgt sakit ye sakit ni..kna sentiasa bersih. kisah penyakit ni akan aku cuba cerita kat entri lain :)
8. x nak ada elemen negatif dlm badan..gigih!!

p/s aku ditukar unit utk tahun baru ni..mmg demotivated sungguh..mentang2 aku kontrak mcm bola org buat aku ni :l

sekian.

~saranghae~

No comments:

Post a Comment