Monday, August 8, 2011

♥ ohh goshh now 28 ♥

oh 28..my age rite now..

di hari kebesaran ini,aku sedang senang lenang tidak memikirkan langsung psl kerja.bercuti syiok.tp kena bebel risaukan buah hati di putrajaya.ade aku kesah.ade dia kesah psl aku.x jugak kan.so yg lain sila diam jek.jgn masok campor!!jgn lihat semua itu benar.ade msnye kita x nmpk kesalahan org..

sebab hari ni hari kebesaran aku.x mo stres stress.even pon buah hati wish mcm nk x nk jek..so aku ikotkan ego yg merajai hati dia..dan ego merajai hati aku jugak..so aku let it go by time...

utk thn ni aku harap
more healthy
more more prosperity
more happier
pencarian rumah perlu diteruskan
pencarian kerja perlu diteruskan
pencarian jodoh???sy telah bertemu dgn jodoh sy.perlu teruskan utk next step
wish dr yg tersayang.x celebrate pon xpe sbb bulan pose kan.wish pon jadik la (sy masih tabah menunggu)

~~bila da makin tua ni (tuakah??aishh awet muda ni) makin emosikah??xpe semuga sy sentiasa ceria n awet muda selalu.nyanyi la sendri Cik Idura..

♫♫♫♫♫happy birthday to you
happy birthday to you
happy birthday to idura
happy biirthday to u ♫♫♫♫♫


~saranghae~

No comments:

Post a Comment