Thursday, August 11, 2011

wat happeng!

pgnye aku dgr kat radio PM bg bonus kat pekeje gomen.gaji separuh x pun RM500.sepanjng perjalanan dr Melaka-Putrajaya, kepala aku menari2 memikirkan ayat2 power utk nk duit Mr.A.


tetb pas rehat mr.A tanya buka di mana.mulut.hahaha..at last we having break a fast together(ke betul ke tidak ayat aku dlm english ni..haram..toksah2 le berangan :p)


akhirnya kami berbuka puasa sm :) ego yg telah merajai sy telah digoncang.sukati yg terlampau.mmg mengedik la time tu.selama seminggu okeh ktorg x dating.hebat jugak penangan bulan puasa ni..aku ape lg terlebih gedik la time tu.senyum smpi telinga smpi x bole nk express riangnye bunganya hati ni.Mr A ajak aku bukak pose sesama.x sia2 aku melawa sikit hari tu.YES berkesan!!


akhirnye nasi ulam yg dituju.sbb aku x plan pun nk bukak pose sesama.maen sebot je la nama kedai.pilihan menu sure atas tanggungjwb aku.alaaa mkn besa2 jek.disebabkan tgu mknn smpi lmbt x smpt nk captured lgsg gmbr :( berusaha gigih perabihkan makanan..syok jugak berbuka sm2.dgn mr A baca doa.indahnya saat ini.rindunya sm mr A.subhanAllah cepatlah kawen ko nyah.gedik melampau da ni.


solat2 sume.tanya terawikh.oh kena balik solat terawikh kan.lupe ustaz!aku pun tanya soalan balik..sekali sy dpt soalan cepumas.Mr A tanya nk hadiah ape??teeettt..teros speechless dan gedik.senyum smpi ke telinga toksah cerita la.soalan suprise apekah..erk mmg aku xtau nk jwb hape.ngok gak.org da tanya x nk jwb lak.kang melepas.serius mmg aku x tau nk hape.sbb aku pk sure aku xdpt hadiah la kan,aku tgk mr A susa2 jek carik adiah tok org laen.mention name aku pon tidak.so baek aku haposkan harapan sebelum aku frust.


teett..tetb Mr A ckp nant lau beli hadiah terima je kan.ikot la (susa jugak x mention panggilan.perlu lg dirahsiakan.lalalal~~)..last2 aku pon mcm disorong bantal.tanya nk ikot ke beli hadiah..aku ape lg!hantu naek kepala.sure nak (ini lg mood melampau gumbira).carik2 (tp carik ke).sbb aku x tau.so mls nk carik.tgk2.pon aku tgk mcm mood melayang mcm tu jek.terserah pd mr A laa.aku hamik jek...last2 xde pon hadiah yg dibeli.gile melampau..


so last sekali aku ckp je la dgn mr A-sukati la nk bg hape.aku ikot jek.tp idea dlm kepala hotak aku melambak2.lg2 aku asek tringat duit bonus mr. A yg aku nk minx bila duit tu da msk.baju raya sepasang la.duit raya la.dgn susunan ayat yg paleng mengancam.weee~~


we had a fun.tp fun ke??kira ok kot.x kesah la.kira ade sekali ni pon da cukup.agak penat woo~~sape suruh ko balik lmbt sgt :p



~saranghae~

No comments:

Post a Comment