Saturday, October 22, 2011

curiousity

alahai da masuk 2 bulan da.lg 3 hari genap 2 bulan sy berstatus 'SINGLE'..eh tp betul ke??ntah2 bila dia kata belum bersedia.actually nta2 mmg belum bersedia.hahhahah..main rembat jek conclusion aku kan..ahh lau betul2 dia belum bersedia perlu ke melayan girl lain.oppsss!!kantoi..hahahaha..hidup mest bijak.lalallalal~~

adakah aku belum redha?belum ikhlas?belum jujur?mungkin jika di tanya hati ni.semua jawapan itu adalah BELUM.sehingga saat aku menaip.kenapa masih belum redha dgn ketentuanNYA.kenapa mengambil tempoh yg lama.dia masih lg bermain-main di depan mata dan hati yg lara ini.tp rupanya aku masih tersangkut dgn kenangan indah yang lalu.aku kuatkan diri utk berdepan dgn segalanya.

lately aku asyik mimpi dia.ada org kata lau asyik pk sgt.mest masuk mimpi.mungkin betul.tp yg last mimpi langsung x sepicing dlm minda ni.letih dgn keje smpt ke nk pk psl dia.tup tup dia msk mimpi sy dgn keikhlasannya..auuuwwww sy sgt terharu.tp kalau mimpi itu jd kenyataan.tindakan seterusnya perlu dilakukan juga ;) tp teruja beb

YA ALLAH, jika dia adalah jodohku..aku akan berusaha lawan untuk jodoh itu.
AMIN

harapan sy sgt tinggi.semoga jiwa dan hati ni diubati dgn jayanya.masa yang berlalu dgn pantas.tp sy masih berdiri kaku tanpa berbuat apa-apa.


~saranghae~

No comments:

Post a Comment