Wednesday, December 21, 2011

hancur vs sayang



akhirnya aku lepaskan bebanan selama ni yg mmg aku simpan ketat-ketat.rupenya tidak sesusah mane pun.tinggal x berani jek..bila ada keberanian mimpi jadi kenyataan kan..

so thats it

rupe2nye mak adalah org yg paling memahami.relaks jek mak menerima bila aku ckp aku dgn mr.A tiada hubungan spesel da.persoalannye kenapa kenapa kenapa..alaa jwb sudahh kaannnn..tip top laa mak.the best mom in the world.bintang2 kat langit tu sume utk mak :)

rupenye mak dlm diam mendoakan yg terbaik untuk anak2nye.supaya dapat kerja yg baik.supaya dapat jodoh yg baik.supaya diberi petunjuk jika dia jodo yg baik.

saya doakan semoga mak mendapat keberkatan di dunia dan di akhirat..



okeh..sy telah hancurkan juga harapan mak sy..okeh utk pengetahuan mr.A::mak sy sedang berusaha membuat bunga pahar utk kita..oh kamu sungguh kejam kerana perkara tersebut!damn u.kamu telah buat mak sy sedihhhh..ohhhh dan termasuk sy.jgn kamu lalu depan mata sy!!!


~saranghae~

No comments:

Post a Comment