Saturday, June 23, 2012

mental distress

*entri ni mengganggu hidup aku kala ni*

pernah ke org tanya ape perasaan aku?terasa ke?kecik hati ke?sentap ke?suka ke?stress ke?gembira ke?ade ke??rsnye mcm x pnah jek..so kira nya perasaan aku ms menaip ni da bole control rsnye.tp kejap jek proses kontrol.esok2 dtg balik.ishh aku da cuba mls nk pk..tp still dtg juga.dan stress ni seryes aku x cte dgn sape.hanya Allah tmpt aku mengadu..dan da lama sbb menda2 kecik aku x menangis.dan kali ni aku menangis tersedu2 atas sejadah pk mslh ni.tp still jln buntu.oh mmg ia sgt membebankan hati,jiwa dan segalanya laaahhhh...dan akhirnya aku turun 2 kg.

tp aku perasan muka x bole sorok.so ada aku kesah lau aku stres.so x msk idop sape2.selagi aku bole senyum kiranya ok la tu.pasal ape aku stress bia aku sorg jek tau.sbb ape aku sentap n kecik hati bia aku sorg jek tau.x sume mslh nk share kan.so aku lupuskan sharing is caring dlm mslh ini.

dah jgn byk bunyik.the end.

~saranghae~

No comments:

Post a Comment