Sunday, June 17, 2012

tenpin bowling JPT

seryes aku x pnah juin2 msk pertandingan sport.aku??mmg xde pon dlm list la nk juin game ni hah.ckp l x cukup org aku dgr mcm angin lalu jek.tp ape yg jadik.aku telah juin game.boling?!gara2 ada kejohanan tenpin boling dan x cukup org..erk...sgt pelik.

bukan 1 frame k.3 frame kena main ni oiii.kiranya kena 30 balingan.da dapat bygkan la tgn yg kurus ni menghayun bola berat..adoyai..tp caya x caya la..aku bejaya maen 3 game tu.bangga kat diri jap.standard la msk longkang.lau x masuk expert nau..

aku guna bola 9 n 8.tp coach dtg suh carik bola saiz 7.teros berjaya.hahah.tp b4 tu da kna marah2 (marah ke) dgn coach.tgn tu bia betol sikit..lalalalla~~tp x bole lupe bila 1 insiden memalukan berlaku kat aku.alahai.tp bia lane sebelah n team jek tau.nk cte sini for sure malu tahap gaban woo.xpnah dlm aku main boling menda ni jadik.kunun2 nk jd expert sekali merah padam muka aku jadi menda ni.alahai..

tgn kanan aku stil lenguh2 even pon da 3 hari berlalu.dan jari kiri aku bengkak (sbb ape kiri akus endri x pasti)..tp seryes best jugak main boling ni.lau ada org ajak nk maen2 ni sure aku p.hehehehe (poyo gile)

keputusannya lau ikot grup no.12/20..tp lau individu no.3dr belakang.kira okeh la sbb bukan yg last.hehehe..ni gmbr group aku n group lg satu wakil bhgn kami :p

*kumpulan kami :OMEGA.yg laen sgt terror
~pergh besarnye punggung ko dur.adoyai..kena kurus bhgn bwh :'( (muka tekejot)~


* ini lg satu group : DELTA..yg ni mmg sgt terror okeh

~saranghae~

No comments:

Post a Comment