Sunday, July 22, 2012

abah sakit dan Ramadhan

da sebulan lebih abh kena rupenye.sepanjang aku x balik kg ni.kulit melepuh mcm kna bakar.kulit kat tapak tgn mengelupas.kulit kaki da ttekoyak nmpk isi.p hospital dr pun x tau.p pakar pun x tau.n amik kulit x bg sbb takot sakit.tp mmg kesian tgk abh.ms mula2 aku smpi sedih kot.even pon aku x baik sgt dgn abah.tp dia tetap abh aku.cer bygkan lau kita yg sihat ni kena gatal2 maha hebat pergh mmg la sakit kan. dgn kulit terkoyak cenggitu jek..nasebek part kaki, abh x bole rasa lau x mahu meraung kesakitan.

mak kata ni da okeh sikit berbanding ms mula2.siap naik ambulan p spital besau melaka tu.mak mmg segagah manusia dan semulia manusia.if dapat p haji lau abah x baik mak x kn p.mane nk dpt isteri mcm ni lagi kat dunia ni. Ya ALLAH, Kau lindungilah kedua ibu bapa ku.jauhkanlah mereka dari malapetaka dan dugaan. AMIN.

selasa ni p lg spital nk tgk pe keputusan dr.encik tuan dr. bole x tlg check betul2 :l 

Salam Ramadhan kepada semua.saya menghulurkan kemaafan di atas kesilapan dan ketelanjuran saya selama ini. sy bercuti selama 3 hari utk pose ni.ganti la pape masa kualiti selama ini yg telah dicurik sbb koje punye pasal.

tetb teringat mr. A baca doa buka pose ;p opss lau sy nak cari asben, sy mau encik asben terima family sy seikhlas mungkin terutama abah.


~saranghae~

No comments:

Post a Comment