Tuesday, July 24, 2012

ape??kerja???

pergh aku da cuti sejak jemahat lepas hingga hari selasa.5 hari kau..mane nk dpt kan.org kat opis pun aku x kontek kecuali encik sarfa.buat2 tanya opis okeh ke x.lau ikot mood da lama cuti ni.tanpa endahkan hp sume ni, mmg aku sambung cuti lg ni..tp br jek bukak fb eh da ade org ngadu,aku x bole cuti sbb nant encik tomatoman emosi..hah ade aku kesah.kira aku cuti berapply kot.yg dia tu aseknye MC,migrain.

ni aku da kira2 nk cuti berhari2 utk raya lak.mmg berat jek nk balik keje.bole ke coti sebulan.agak2 bos aku nk layan ke.agak2 pengarah nk dgr ke?agak2 org opis heran x??aku da tahap gaban nk koje ni yeop..

sambil pk2 nk p keje ke x,sambil tgk bole mesia vs arsenal dr jauh.tinggi harapan aku,kunun2 lau mesia menang esok dpt cuti.tup tup da nk bis.arsenal dah 2..ape la mesia ni.harapan aku tinggi ni!!!da la xyh pk byk esok kene keje jugakkkk!!!nape kena keje!!!!

~saranghae~

No comments:

Post a Comment