Saturday, February 2, 2013

kuarterS part 2

episode perpindahan ke kuarterS

kan da ckp entri dlu yg aku akan berpindah.so weekend yg org sebok cuti sakan..aku cuti jugak tp pendek jek.aku kemas barang2 aku kan.dan akhirnye aku cube curik ms keje yg mmg terhad tu p pusat kitar semula di tengahari buta yek.b4 tutup le.aku kuar opis senyap2.jgn tiru piil ni yek :p

then aku lik umah dlu angkot le kotak2.troli pun berat.kotak pun berat.fuhh.then tadaaaa smpi kat pusat kitar semula presint 9.untuk pengetahuan tengahari buta pun ramai org yek.amik turn yek.alahai da la aku byk keje time2 ni la ramai org..aku bg tgk gmbr jek.dgn hasil bebyk tu aku dpt RM6 jek.mmg la nmpk byk tp xberatkan.duit tu aku da bis guna beli lunch.sbb aku da lapar tahap raksasa yek.

 * ini waktu rehat mereka 

 inilah yg dikatakan pusat kitar semula komuniti presint 9, putrajaya

 hasilnya :) only RM6

tp sy da bukak akaun tnb yek.itu pun tunggu lama.x campur lg p asb yg ramai org.sume org sebok keluarkan duit ke.lau masuk duit bole online je laaa.xyh la semak kan asb tu!!

okeh ini keadaan umah aku skang ni yg semak dgn kotak.kotak aku yg putrapack tu sahaja yek.yg laen kotak2 ibu mengandung.rasa da mcm stor lak umah sewa ni.stor dpn muka pintu yek.serabot jek bila balik umah!!

p/s aku xde masa nk p bukak akaun SYABAS n bayau deposit.keje dgn masa terhad.mau gile dan stress.dan aku menangis lg kerana stress :l. ilang suda kekuatan aku.tp mr.A concern kat aku ;p

~saranghae~

1 comment:

  1. Kak dur, apa kes...?tgl sorg2 jak kat rumah skng?
    jane sdh bls komen kak kat blog jane..nt cek it out..kikiki

    ReplyDelete