Monday, January 28, 2013

kemas'in

b4 ni aku penah ckp kan yg aku dpt kuarters.so minggu cutian yg pnjg ni,aku cube le perabihkan dgn jimat.sbb aku pakse pendek kan vacation.(cte vacation lum ade mood nant baru cte).kemas time.ape patot buang.ape patot bawak.ape patot jual.ape patot derma.

hari ni jek dr aku celik mata sampai ke tengahari rajen melampau.ni gara2 smlm tahap rajen 1% jek.so aku kemas barang dlm almari bwh tv jek.itu sume collection majalah dr tahun bile ntah.xyh sebok nk double check.

so hari ni pakat rajen 200%.kotak yg berkaitan dgn aku, aku da bwk ke depan.sonang nk adjust nant.so aku buang kotak besar bg kumpul sume brg nk buang n jual.clear 1 kotak.so kotak2 b4 ni aku gune letak majalah cleo pun aku kosongkn jadik sekotak sudah yg nk jual.then aku kurangkan penggunaan kudrat nk angkat nant.so aku da kira2 ade la dlm 8 kotak yg comel2 jek nk angkat.dan yg pasti ringan leeee.senang sikit aku yg kurus ni nk angkat kan.

dan barang yg nk jual kat kitar semula ada la dlm 3 kotak a4.tu pun aku siap tinggalkan notis.kang mereka2 ni balik umah tgk umah sepah mcm tongkang pecah.x yh simpan dlm hati bole baca notis comel aku atas kotak a4.berat yek, x larat nk angkat.tunggu angkut oli opis.ngeh ngeh..pastu boleh hantar terus p pusat kitar semula presint 9.yeay!

 ni lah kotak yg aku kosongkan.ini kategori kotak.olympus tu tahun 2007.nokia tu lak tahun 2008 kot.yg hp u tahun 2011.
 hah tgk.plastic itam tu jek utk buang.yg laen singgah kat pusat kitar semula.ini belom part dapor lg
notis pilihan hari ini :p


p/s mcmane la nant part kat dapur n bilik sendiri.alahai.da la bulan 2 byk busy yek.cuti smua da kna ganggu dgn kerje.sempat ke x ni!

~saranghae~

No comments:

Post a Comment