Monday, November 8, 2010

cuti is holiday :)

saya sgt sgt suka cuti!!ouhh yeah!cuti yg lovable la..lalalalalal~~

hari jumaat pg.bapak aku da bising2.da 27thn sila buat bekpes!ceh ingt aku xbole buat ke??bole laa!order jek kat kedai.ingt rajen ke pepg!!sekian

mlm tu sy terperangkap!dgn helah si LEHA.cet.ingtkan openouse semata2.rupe2nye suh aku join bisnes!marah woo.tp sbb mls nk besar2kan.so diam sudah.mcm2 org ckp.ingt aku heran.yee cik LEHA nant aku da terbuka pintu hati aku nk meng'join' aku roger ko yek..dr aku bls msg ko baik aku diam.kang x psl2 kna blacklist dgn aku..teeeetttt..sebok ajak org bisnes!da aku kata x nk xnk la!!toksah susah2 le beb.sekian.

hari sabtu sy menonton IL JI MAE.wht the perfect stories.koreans!malangnye sy x berjaya menghabiskan cte tersebut.asyik stuck je dvd tu.hangin sebadan.cisss..perlu carik n download ni.dan sy sgt suke Shi Hoo..haihh ensem sgt :* mak pon sy ajak tgk jugak.cian mak x dpt tgk berita.pe laaa gile sgt.sy da jumpe page nk tgk online :) sgt sgt teruja..cite ni psl cte zaman dinasti dowg dlu2.kesahnye bole tertgk 8tv ade cte ni time2 busan.tetb jatuh chenta ;;> so sy menghabiskan ms sy seharian melihat cte tersebut.sebelum cd tersebut mengalami hang!sengal!nk tgk cte ni sila carik sendiri =p

:( kejap jek da ahad.esok nk keje da.mlsnye nk balik.

pagi2 kami da berjoging!agak la jauh!rupenye jaging isikit.jln yg byk. nk bg train kaki mak nant senang nk tawaf kat MEKAH.singgah tgk new home kami :)..lau tgk2 agak lawa la.tp sebelah umah mak ngah.teeeetttttt..lantakla!mak,nant dura nk kawen kat umah j6538 yek.

malam tu lak AM belanja makan ikan bakar.gaji pertama $$.thanks woo.even pon x sedap kedai yg ko bw tu..pedas langsung x rasa.betoi ke org melaka ni.cet.ape la kedai ni..sebok2 nk beli kete lak dak AM ni.ade duit ke??keje br sebulan berangan tinggi sungguh..lantak ko la AM.jgn lupe janji ko kat aku yek.b.u.r.g.e.r.k.i.n.g dan j.e.a.n.s.l.e.v.i.s..bile yek nk dapat nih =p

pagi ni balik putrajaya :( cepatnye ms berlalu.lovely mak masak nasi lemak!hee :D.dura sayang mak sampai hujung nyawa dura.

~saranghae~

No comments:

Post a Comment