Monday, November 15, 2010

English Essay

oh lupe nk btau.sy telah memilih utk p exam di sekolah kebangsaan agama (integrasi) bangi.itu adalah xm PTD yg kali ke9 kot.if ikot kiraan tahun dan jumlah kebarangkalian xm diadakan.betapa x memberangsangkan jumlah tersebut :(

sy telah salaaaaaahhhhh jawab soalan!esei yg sy buat adalah tajuk ENTREPRENUERSHIP! bermaksud KEUSAHAWANAN! dan sy telah sgt sgt sgt salah.mungkin point ade kot tp hancus!bak kata encik AMIN (dia seorg yg sgt memberi sokongan dan dorongan.thanks to him ;) "kita tunggu miracle jek.mane tau rezeki dura"

so berhari2 sy memikirkan ape yg silap.pdhal ms xm tu da la xde idea.sekelumit pon x kuar.then minda konflik apekah mksd entrepreneurship?usahawan atau inovasi??kan da laen bezanye!menda simple pon bole silap!

moga2 ade miracle :) dan sy LULUS with flying colours.

sy kna berusaha meningkatkan BAHASA INGGERIS sy.paper BI akan sentiasa saya kunjungi a. sy juga sudah cari kelas BI.dan jumpe iklan UITM menawarkan kelas BI.tp mampu ke saya membahagikan masa dengan lambakan kerja yg melimpah ruah ni :l ---kelas dijadualkan isnin dan rabu.mulai tahun hadapan..ermmmm???


~saranghae~

No comments:

Post a Comment