Thursday, November 11, 2010

lelaki dan hubungan intim

rasanya dlu penah sy kata sy akan buat satu n3.br sy ingat psl lelaki.jom ikuti kisah sy.jika slh sila komen :)

KES 1 :JOM BERCINTA
awk : jom kapel
kamu:x mao la
awk : laaa..pesal?
kamu : sy nk test dlu la.lau ok br kita kapel
awk : erk ....(terdiam)


KES 2 : JOM KAPEL
awk : jom kawen
kamu : pandai masak ke?
kamu : pandai jaga anak ke?
kamu : sanggup berhenti keje ke nant bila kawen?
awk : erk...(kaku terdiam)


KES 3 : ANAK
awk : jom (oink oink-muke goda n gedik)
kamu : alaaaaa......
awk : erk...(asik diam jek)

**awk = wanita kamu = lelaki**

wahai para lelaki!perlukah test dlu br nk kapel?perlu ke ade ujian memasak br perlu kawen?perlu ke markah 100% br nk kawen?

bg pendapat sy!memasak mmg tanggungjwb.so wajib tahu msk!asalkn dapt isi perot suami dgn air tgn isteri alhamdulillah.xperlu kot sedap.tp credit diberikn jika mmg sedap dan sangat pandai.

perlu ade test dan markah mesti 100%..ujian tersebut dr segi kewibawaan.keluhuran hati.kejujuran hati.kepercayaan.

pendapat saya!perlu sume tu.tp x perlu la amik ms bertahun2 utk test2 sume tu.asyik test jek bila laaaaaa nk kawennye.bertahun kapel.bertahun kenal pun x guna.belum tentu kita kenal bertahun kita knal pasangan tu sepenuhnya.

psl kes ke3..pendapat sy..erm erm erm..x tau nk bg pendapat.psl hubungan intim kan!perlu ke kita bincangkn even pon kita x knal org tu.even pon kita da knal berthn tp kita tiada hubungan yg sah.sbb kita da dewasa kita bole borak hubungan intim ni dgn sesape shj.tp sy tekankan di sini..sy kira2 bodo psl hubungan tersebut.bukan ke hubungan intim tersebut hubungan antara suami isteri...anggapan mereka terhadap para wanita jika membincangkan dgn lelaki???mcmane??sy tinggalkn begini shj..sbb sy sendiri pun masih mencari2 maksud hubungan intim sebenarnya.adakah sekali lagi sy mensalahtafsirkan maksudnye???

sekali lg sy tekankan perlu ke lelaki membincangkan kes hubungan intim dgn wanita yg tiada hubungan dgn dia.gara2 lelaki tersebut telah matang.dan kita telah dewasa.so perlukah kita terlalu terbuka terhadap perkara tersebut. mungkin sy tidak terdedah dgn maklumat 'hubungan intim' ini.

dalam pencarian sy di google..hanya terjumpe hubungan intim adalah hubungan suami isteri dalam membahagiakan si suami dan rumahtangga.memperoleh anak.

terdiam dan kaku bila melihat segalanya.sy???masih diam.kaku.blur.yg pasti sy masih mencuba yg terbaik.dan mungkin dlm cubaan sy ini sy gagal di tengah jalan.hanya Allah yang menentukan.DIA Maha Berkuasa.

"Berapa lama pun kita kenal seseorang..itu bukan tiket utk letakkan kepercayaan kita dgn org tersebut.Kita perlu ingat bukan semua org itu jahat dan baik.Kita perlu berhati-hati.Jgn kita tersalah langkah nanti..Terlajak perahu boleh diundur terlajak langkah diri merana.Tepuk dada tanya iman" (kata2 yg sy keluarkan dr apa yg sy pelajari hari ini)


~saranghae~

No comments:

Post a Comment