Friday, December 3, 2010

Encik ;)

encik saya rindu sama kamu.saya tiada ms nk bermesej.masa tido pon terganggu dek telefon berbunyi.haih :( sy rindu saat kita gaduh2.tp agak tertekan bila keje melambak.tp encik tetap x fhm.hanya layan pergaduhan yg melibatkan emosi. saya teringin nk msg encik tp sy x mao langsung gaduh2.sy nk relaks2 jek dlm msg.ni tidak setiap kali kita msg.sure last skali kita gaduh.sy sungguh penat.emosi dan fizikal saya.terbeban dengan bebanan keje yg melambak.yg perlu dibahagikan 3 badan ni :( sy perlukan encik bagi sokongan moral pd saya.tp encik telah hilangkan diri.dan saya masih tidak mampu untuk berdepan dengan masalah peribadi yg kronik =p sesungguhnya saya sgt rindu sama encik.cuba lah selami hati ini seikhlas mungkin!

***luahan hati ketika tunggu bila la prof nk balik ni.hari jumaat pun kna balik lmbt ke??***

~saranghae~

No comments:

Post a Comment