Sunday, December 5, 2010

mood hangout

balik kampung time!!!uikss lama gile x balik kg le.so ecxited sesungguh!so....planning nk kuar!x plan pon sbb penat sesgt hari jumaat n sabtu!rs malas melampau.nk tdo seharian.bila org dtg pon sanggup tido jek.lantakle org sekeliling.tp serius mengantok lols.

so kul 3ptg set dgn anis kuar.setelkan hadiah sy :) sy siap tanya range hadiah bape?kang melebih had kesian lak.pdhal hadiah utk anis dlu, dia da x bole pakai..laaaa sape suh pilih yg tu..so sy pilih ni!mula2 nk cardigan.tp carigan yg sy nak tu kat pahlawan mall.so decide carik laen..ini ;)

**warne coklat gelap jaket ini**

pas sebok pilih2 n bayar..makan time.ktorg p makan kat sizzling stonegrill..if tgk dr luar xde langsung org melayu p.tgk kat menu ade tulisan cena.tup tup pelayan dia dtg.tanya halal ke.halal!condifent sungguh.so aku mengiyakan laa...erm..oke lah mknn dia.kna msk atas batu.kepanasan batu tu 900 darjah celcius (xjumpe simbol..teettt)..so cepatle msk..aku mkn chicken chop.anis mkn lamb ke menda ntah.ade la gmbr aku sikit n rupe set aku pilih..gmbr anis dia x bg so...xde leeee nk kasi tgk :)


ecxited nk mkn!lapa!!

saya pilih ini

anis pilih ni

nk kata sedap sgt xde la.biasa jek!xpela try..laen kali bak kata anis kita mkn kat thai ke menda ntah name kedai depan tu!lau nk rs crik la kat JJ bandaraya melaka.search je kot kat google name kedai!


~saranghae~

No comments:

Post a Comment