Monday, December 20, 2010

pabila hati tidak mampu berbicara

arghhhh sgt tensen!pak cik jamal di kg sila jgn spekulasi yg telah menghancurkan ms depan sy yg sweet ni(sweet ke)..sbb mulut bdn binasa.tp bkn bdn dia yg binasa.bdn sy yg telah mula mereput!ngoooookkkkk sesungguh!ade ke stakat nmpk aku jln dgn lelaki..tros buat andaian kan..yg family kat kg teros percaya!heyy ank sendri korg x percaya.betapa luluh hati ni eh...sehingga buat kesimpulan betapa gahnya si anak berjalan dgn lelaki..hanya ofismate x bersalah..dan kuman yg x bersalah juga. kenapa menilai sesuatu yg sendri x pasti.kenapa?kenapa?dan kenapa?? berdosakah seorg anak keluar mkn dengan rakan seperjuangan di tengahari yg terik.mungkin di mata org kg salah kot.pempuan keluar dgn lelaki..allllooo allloo pakcik yg tgk tu.sy keluar reramai kot.x nmpk org laen ke!lg sengal..

sebab pak cik ckp mcm tu..mak sy akan terima pinangan sesiapa shj..hah ms depan sy hancur n gelap di mulut pakcik!bongok punyer pakcik jamal.teetttt kan da taip name ko.bila aku balik kampong aku bom umah ko.org x besalah umah tu mati sekali!puas hati aku xyh tgk muka org tua tu!bodoh!!!

seharian (bkn seharian okeh berhari2)sy memikir salah besar ke sy berkawan??da x bole kwn dgn org da ke?mcm tu baek kurung ank ni kat umah jek!abes cite??taukah pak cik teeettt sy sgt tertekan dengan keadaan ini..lg tertekan bila mak sendri menyatakan ayat2 pedas...sy TIDAK bersalah langsung!!tahukah sy telah menangis seteruk2nya kerana masalah ini.agak bengkak gak!tp pandai cover punye psl.so org x nmpk.hahahaah..

disebabkan kata2 nista tersebut..lau ade org masuk minang akan diterima oleh mereka!!!MEREKA!!!MEREKA!!okeh sy ulang seklai lg..MEREKA!!!!masa depan sy telah gelap!!

dan sekarang jiwa dan hati aku xseiring dgn akal dan aktiviti.oleh itu ape yg terjadi sy doakn yg terbaik utk parents sy.diri sendiri juga.semoga apa jua keputusan yg dibuat jgn menyesal di kemudian hari.semoga juga sy tabah menghadapi dugaan yg maha berat ini..belum tercapai dek akal fikiran.

mcmane jika pilihan mereka kaki pukul??hah mahu salahkan siapa???

kpd kengkawan yg dgr luahan hati, sy ucapkan terima kasih.korg mmg best la.lantak la org nk kata sy menjaja cerita.tp dr sy jadik gila seumur hidup.baek prevent awal2.dan kepada kwn2 lelaki sy.ah persetankan sume tu.yg pasti aku tau ape aku buat betol.bukan aku jln pegang tgn pon.dan bukan aku tunangan org pon yg besar sgt salah aku!!!

sy sgt letih... :'( kepada kesayangan sy silalah tepuk tangan puas2!!

~saranghae~

No comments:

Post a Comment