Tuesday, November 8, 2011

3 thingS

love cycle ni aku grab dr facebook kwn.mmg btul n tepat pun cycle ni.sekarang ni aku berada di tahap heartbreak!!sgt sakit.proses pemulihan pun ambil ms yg lama.putaran pusingan pun aku da x sanggup.biarlah stop di heartbreak pd tempoh yg lama :l tetb ada org tanya cycle ni dgn org yg sama ke dgn org lain..oh TIDAAAKKKKK...tiada jawapan bg soalan itu...

cinta itu sgt indah tp bila dugaan yg menimpa ianya sgt sakit.rs mcm duri tajam yg tusuk hati ni.berdarah tanpa henti2..aku tgk si Mr A hidup dgn bahagia lg saya sakit hati..rs mcm nk pecah hati.so aku paksa EGO merajai.aku tak nak kalah!!

ok ok dah2 hentikan cerita sedihhh...hari ni genap 3 bulan aku umur 28 tahun.oh lg 53 hari ke 2012..ikut tahun 29 thn..oh oh oh....

3 things aku nk buat b4 2012

  1. aku nk selesaikan masalah hati n perasaan.actually aku x puas hati dgn jwpn mr. A bila dia buat aku mcm separuh gila.perlu korek mksd 'BELUM BERSEDIA'..
  2. nk tampar laju2 muka mr.A (ini mmg idaman aku lepas dia bg jwpn BODOH).betul kata rusdan kadang2 si naif ni kita x tau mcmane dia create hidup dia..
  3. aku nk hidup bahagia tanpa bayangan mr.A

harap2 dpt buat salah satu pun jadik laaaa.kdg2 seteres bila tgk mr.A dgn wajah bangang dtg bilik aku.tanpa ada prasaan bersalah.hati tu keras sgt.hati tu batu sgt.cuba la pk sekali pun jadikla psl ape yg dia da buat kat aku.xkn x terasa pun..gile2 kering hatinya..aku betul2 x fhm.

kadang2 aku rs benci sgt.dendam pun jugak.tp perasaan syg tu asyik tinggi dr perasaan negatif tu.rupenya masih ade ruang istimewa dlm hati ni utk mr.A..bila wahyu asik duk kenenkn aku dgn mr.A aku jadik meluat!!



~saranghae~

No comments:

Post a Comment