Saturday, November 26, 2011

................no wordS

selalu sgt rsnya aku cite psl mr.A yang da tinggalkan aku.plus dgn kesedihan.kekusutan yg dialami.plus jugak dgn piil dia yg kdg2 menyakitkan hati bila jumpe kat opis.sume segala perasaan yg campur baur dlm hati dan darah ni dah bergelumang.positif n negatif mood pun da berlumba2.mest yg membaca ni pun naik muak.kata nk lupakan tp asik cte jek...cerita dia da menjadi kamus dlm hidup aku.even pun kami tidak berkongsi cerita..tp sygnya aku pd dia x pnah luntur.mungkin perkataan MUAK paling sesuai..bluwek (muntah darah siot)

ntah le x FAHAM....

kepada mr.A :
aku sayang kat ko laaaa....tp kalau betol ko xnk kat aku bole x jgn asik muncul dpn mata..kan lg senang..org suh aku kwn balik pun aku pk byk kali.jd mcm dlu.tp aku x tau aku kuat ke nk hadapi semua...

kepada mr.A :
jgn jadi terlalu BODOH untuk menyatakan ape yg ada dlm hati.silalah berlaku JUJUR.x semestinya bila kita JUJUR kita x selamat.mungkin ape yg keluar adalah perasaan JUJUR yang kamu bangang!!!

kepda mr.A :
aku doakan ko selalu sejahtera, dan dilindungi dari malapetaka.hasad dengki manusia.sesungguhnya ko adalah tin yg berisi:l

kepda mr.A :
.................................................................................. no wordS

~saranghae~

No comments:

Post a Comment