Monday, March 19, 2012

keRIMASan

gua rimas lu asyik muncul dpn mata
gua rimas lu asyik dtg bilik gua
gua rimas bia lu asyik menyembang dgn gua
gua rimas bila lu asyik dtg amik gula2
gua rimas bila lu asyik cte itu ini
gua rimas bile tgk byg2 lu
gua rimas bile org jadikan gua org tgh sampaikan surat lu
gua rimas der bila org carik lu sure carik gua
gua rimas der bila lu tanya itu ini
gua rimas bila lu ckp xde duit,xde perasaan..ingt gua hadap sgt ke der

oh akhirnya gua bole list 10 benda yg gua rimas kat lu derr.agak2 lu baca x gua punye statement ni..adoyainyepon alahai :l

bila gua rimas kat lu der perasaan benci gua kat lu meluap2 der.ishh letih gua try hapuskan..tp pedehal sume tu..do i care ;p

moga Allah dgr keRIMASan gua :p tp jgn balik kan benci gua ni udah le :l


~saranghae~

No comments:

Post a Comment