Sunday, March 4, 2012

past in insane

da 7 bulan rupenye aku single.mcm2 dugaan aku tempuh lepas status betukar.alhamdulillah aku da bole terima kenyataan.redha dan pasrah dgn segala takdir, qada qadar yang berlaku.

bila refresh balik si lelaki putuskan dgn aku atas dasar aku terlalu baik utk dia.oh confius lak org lelaki tinggalkan si perempuan sbb BAIK.aku rs mcm useless membazir masa n duit sbb menda remeh temeh.selama 7 bulan aku menjalin hubungan dan keluar berdua adalah pembaziran masa.bukannya masa tu berjalan ke belakang.masa tu berjalan ke depan.dan umur aku pun bertambah seiring dengan pembaziran tersebut.oh gosh...

tp sekarang,aku terima dgn redha.aku terpaksa terima lelaki itu even sekuat mana aku menolak.segigih mane si lelaki muncul depan mata berkongsi cerita.sekuat dan segigih aku jua tetap dengan pendirian diri..terus menolak!mungkin itu pengajaran supaya aku lebih berhati2 dlm memainkan cinta itu.mungkin lepas ni aku perlu lebih berhati2 utk memilih cinta itu.

tp dun worry aku masih lg mencari cinta yg pasti..terhadap Allah..dan sedaya upaya mencari lelaki yg dapat menjadi imam,pembimbing jalan benar,penujuk ajar kepada ank2 aku kelak..kepada encik suami..semuga satu hari nant kita akan bertemu :) menyulam cinta abadi hingga akhir hayat :p



~saranghae~

No comments:

Post a Comment