Thursday, March 29, 2012

OBJEKTIF HIDUP

aku baru jek setel Kursus Pengurusan Mesyuarat kat PD.mmg sgt best.dgn cehekgu yg va va voomm..mmg pembelajaran yg menarik..just aku ni kekdg mls nk bermesyuarat..okeh aku x layak jadik pencatat minit..encik/cik bos kat opis, sy resign :p

kat kursus ni byk menda baru saya belajar.jgn jadik kek bantat yg selalu bagi alasan :p seryes berhasil..

dan belajar juga objektif hidup..then aku punye objektif :
  • mau kahwen dengan org kaya sebelum umur 30 tahun..tp berubah mahu kahwen sebelum umur 30 tahun :p
  • tup tup ade tambahan..mau beli rumah teres 1 tingkat pd tahun disember 2013
  • kerja yg lebih stabil pada umur 30 tahun :)

seryes kan..lg byk kita berjalan lagi byk pengalaman kita..thanks to cehekgu MONA :)

~saranghae~

No comments:

Post a Comment