Friday, January 11, 2013

down?!

minggu ni aku mengalami tahap down yg sgt kritikal. kerana kerja.kemungkinan yg kedua.rasa mcm hina yek bila dtg keje tgk cerita sambil nangis2 dan tanpa rasa bersalah.hah da kategori makan gaji buta.apeeee????bisto aku nk buat ape.dlm senarai program xde nama aku pun.budget lg le.tp paper aku buat kan.confius.ni la jadahnye bile masuk unit tugas2 khas.ape kojenye.mcm xde masa depan.silalah bertukar pekerjaan anda segera.mulakan operasi dan tindakan dgn segera

kemungkinan pertama bilamana perkara jodoh dipertikaikan.eh ingt aku xnk kawen ke.mest mau yek.lau bole sekarang ckp sekarang encik asben dpn mata dtg merisik yek.tp belum sampai jodonye lagi.itu kan kerja Allah.sy x berusaha???oh sgt keras jwpn tersebut utk didengar yek.mungkin belum samapi waktunye lagi Allah nk temukan beliau dgn aku,so aku cuba dgn pasrah dan redha menghadapinya walaupun rasa sgt down!!sehingga lah nk p bercuti pun dipertikaikan.dan sbb aku mereka bergaduh.ape kejadahnye oiii.duk diam2 kat tmpt masing2 x bole ke????serabot perot!!!!!

dah dah aku stress dan asyik menangis jek minggu ni.apeponxbolebuat.rs mcm loser!!dgn Allah jek tmpt paling sesuai untuk mengadu.Ya Allah dengarlah rintihan hambaMU ini.


~saranghae~

No comments:

Post a Comment