Monday, January 14, 2013

pemanis mulut verse 1

yeay tetb ahad lepas semangat meluap2 buat trifle yek.gile kan.aku bukan le yg rajen buat2 menda ni.reti lagi la jauh ke laut.tp...mungkin sbb angka da injak ke 3 kot menjadikan aku semangat belajau yek.

aku mula start buat kul 10.30pg.lebih kurang yek.dgn pembuka tin xde.guna pisau.pergh la eh.mcm zaman batu betoi.tp gigih dgn gagah buat jugak.ketuk guna batu lesung.sgt kan.semangat nk bg first touch punye pasal..aku buat dgn maha sabar :)

resepi aku dpt dr blog ni..tp aku berjaya yek.just kna banyak kan castard n kurangkan agar2.tebal nau.ermmm dapnyeeee.bg sikit gmbr trifle belum disentuh n lepas ditarah aku.rupenye jadik sgt memalukan :'( tp usaha sy berjaya :D next adalah kek coklat 

 *ini utk family haniah :) 'cik dura buat sendri tau :p' (x bole blah aku dgr)

 * ini untuk cik puan sarah.mmg rupe sgt memalukan.tp syg puan tidak bole mkn nenas.sgt lupe :p

 * ini rupenye bila aku cube bg budak rumah makan.oh shameless

* ini yg aku angankan :) tp masih byk lg castardnye :p

SEMOGA AKU RAJEN 
~saranghae~

No comments:

Post a Comment