Monday, January 21, 2013

kuarterS

yeay!!!

finally aku dpt kuarters.ghumah gomen ni yek.duk sensorg sila jgn berangan lebih nk umah teres dobel storey tu.mau aku ajak mak kat kg temankan aku.so duk umah apartment.

cite yg pnjg bila akhirnye pas 2 thn aku dpt umah gomen ni.susah nau nk bg kat aku ni.ape mslhnye.mls nk tanya lebih2.kang bg kat org laen mau putih mata :p

so org bph byk kali ke call tanya psl mcm2.mcm pak cik polis pencen tp aku rajen melayan tanpa bosan.at last selang 2 hari yessss..syukur Alhamdulillah :) esoknye tros p amik surat tawaran.

bla bla.byk kena guna duit.deposit.akaun letrik.akaun air.hah total RM600.erm sila tunggu gaji dgn sabar.lepas tu baru bole uruskan next step.

hari2 da verangan nk hias umah baru.p ikea usha2 barang.x p nilai lg.p courts mamoth tgk arge jek.mmg xkn berutnag kecuali umah,kereta [mohon dijauhkan]

oleh tu aku akn hapdate perkembangan umah baru yg akan tinggal sesorg.yeay..so xde emosi melampau balik umah.lalalaal~~

mak siap tnya nak ape utk rumah baru.yeay..katil dan tilam queen.hah ko x hagak2 minx.budak tanya nk ape.sila jgn tanya kang melampau2 permintaannye.hehehehe.


~saranghae~

No comments:

Post a Comment